ANICURA – imponerande


Christer Löfgren 2019-01-25


Under gårdagens Varumärkesdagen delades traditionsenligt SIGNUMPRISET ut, och det för 25:e gången. För första gången på tio år delades dessutom ett hedersomnämnande ut.

När juryn för SIGNUMPRISET samlades var det för att hitta den som var allra bäst på varumärkesarbete, i alla dess delar och över tid, för följande fem varumärken:
ANICURA
BARNÄNGEN
COMHEM
MODERNA MUSEET
PERSTORP
POLARN O. PYRET
SVENSK FASTIGHETSFÖRMEDLNING
VITAMIN WELL

När granskningen enligt de sex kriterierna, se nedan, var klar stod POLARN O. PYRET som vinnare, se särskild artikel. De hade emellertid en rejäl utmanare som imponerade nästan lika mycket, ANICURA.

Juryn valde därför att för blott sjätte gången, den senaste var 2009, dela ut ett hedersomnämnande för arbetet med ANICURA.

Juryns motivering:
På relativt kort tid har man etablerat ett föredömligt varumärkesarbete i en internationellt växande kedja.



Warning: min(): Array must contain at least one element in /shared/www/webnews.textalk.com/20200311142944-903d173/www/se/include/print_article_content.php on line 297
Bookmark and Share